vrijdag 6 september 2013

Meer Scrabble DIYs: Note, Ring en Fotolijstje.



Nee mijn scrabble steentjes zijn nog steeds niet op. Omdat ik niet vijftien bericht over scrabble wil gaan maken en jullie daar mee ga spammen, heb ik besloten om een scrabble inspiratie DIY te schrijven voor jullie. De volgende items heb ik zelf gemaakt. Ze zijn erg makkelijk en de foto laat al vrij snel zien wat de bedoeling is. Laat je inspireren wat je nog meer kan met je oude scrabble spel.

Scrabble Inspiratie.


Ik heb drie kleine DIYs voor jullie die je makkelijk in een uurtje alle drie kan maken. Laat je inspireren en misschien krijg je er zelf ook nog wel hele leuke ideeën van! Kijk mee met mijn mini scrabble DIY collectie die de laatste dagen spontaan ontstaan is! Enjoy.

Scrabble Notes.


Een notiehoudertje. Gemaakt van het blokje waar je tijdens het Scrabble spelen normaal je steentjes op zou zetten. Met wat secondenlijm en wat meten plakte ik de steentjes in het midden van het blokje. Zo gebruik je tenminste alles uit het spel! *Nu nog iets bedenken voor het bord*

Het blokje kan ook heel leuk zijn met een ander woord of misschien wel een naam van iemand. Je kan er dan ook een foto in zetten. Eigenlijk heel multifunctioneel dus.


Scrabble Ring.

Een ring van een Scrabble steentje. Je hebt hier niet veel voor nodig. Een ring met een plakvlakje, een steentje naar keuze en wat secondenlijm. Het steentje plak je simpelweg gewoon op het plakvlakje. Goed laten drogen en je hebt een hele stoere statement ring!
Scrabble fotolijstje.


Ik kocht een diepe fotolijst. En daarop plakte ik de tekst 'jij en ik'. Dit kan erg leuk zijn voor een foto van jou en een dierbare, je zus, je vriend, je bff. Je kunt ook voor andere woorden kiezen. Denk aan sisters, best friends, party hard, family en zo kan ik wel eeuwig doorgaan. Net wat je zelf leuk vind. *Ik zie nu wel dat ik de teskt iets scheef in het lijstje heb zitten. slecht, slecht*

En al geïnspireerd geraakt? Heb je zelf leuke ideeën of een DIY gemaakt met scrabble lettertjes? Laat het me weten want ik ben erg benieuwd!

Liefs Lis.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten