woensdag 20 februari 2013

Super Mario cupcakestapel.

 
Al eerder blogde ik over het maken van cupcakestapels. Maar deze wilde ik niet voor jullie achterhouden. Vorige week werd een goede vriend van me 25 jaar. En bij elk feestje horen als het aan mij ligt cupcakes. Dus maakte ik deze cupcakestapel.

Al eerder schreef ik berichten over het maken van cupcakestapels.
Lees hier over de basics 'het maken van de cupcakestapel.'
Lees hier over een love cupcakestapel.
 
Voor deze 'Super Mario' cupcakestapel heb je nodig:
22 cupcakes.
8 mini cupcakes.
Fondant: blauw, groen, geel, rood & wit.
Zwarte voedselstift > oa. verkrijgbaar bij Jamin.
Uitsteekvormpjes/ cupcaketools/ mesje.
Een grote schaal.
 
Bedenk de figuren die je wilt gaan maken. Maak eventueel een schetsje en ga dan aan de slag!
 
Succes liefs Lis.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten