zondag 20 januari 2013

Getipt! Cookies & Cupcakes: Bakken en verpakken.

 
Het is je misschien wel opgevallen. Normaal verschijnen er regelmatig nieuwe berichten. Alleen de laatste dagen wat minder. Dat klopt! Misschien weet je het al, misschien ook niet. Als je de 'About'page gelezen hebt weet je het wel al. Ik ben bezig met afstuderen. En deze maand is denk ik wel de belangrijkste maand van mijn afstuderen vandaar dat ik te weinig tijd heb om ook nog te kunnen bloggen. Maar deze leuke tip wilde ik jullie niet onthouden!


 
Afgelopen vrijdagavond (koopavond bij ons) had ik een kansje gevonden om tussen al dat schoolwerk door toch nog even het dorp in te gaan, zoals wij dat noemen. Ik ging naar de Action en zag bij de bakspullen dit leuke doosje staan! Het heet 'Cookies & Cupcakes: Bakken en verpakken.'
Met een super leuke inhoud die ik graag even met jullie wil doornemen! De box is speciaal bedoeld om zelfgemaakte cookies en cupcakes mee in te pakken!
 
Een super cute stickervel, was het eerste wat ik uit de box haalde. Een velletje met hartjes, cookies en natuurlijk cupcakes!
 
Wat moeten jou zelfgemaakte cookies of cupcakes nou zonder een schattig labeltje met een leuk printje? Er zit een vel met 10 van deze labeltjes in de box. De labels kun je gemakkelijk uit het karton drukken en er zit ook al een gaatje in! Super handig!
 
En natuurlijk, cupcakevormpjes. Rood met witte stippen. In de box zitten er 10! Zakjes om ze in te verpakken met een streepjes en stipjespatroon! En natuurlijk een stuk touw om je zakjes mee dicht te maken en je label aan te hangen! Het touw is 2,5 meter!
 
En een supere leuke extra: een receptenboekje! Welke recepten zitten er dan in?:
-Vanille cupcakes
-Chocolade cupcakes
-Botercréme
-Chocolade koekjes
-Suikerkoekjes
-Eiwitglazuur
 
Echt super handig! Ik ben zo benieuwd naar deze recepten en kan niet wachten tot dat ik weer de tijd heb om ze uit te proberen! Nu denk je misschien wat kost dat grapje dan? Dit ga je nooit geloven, al deze leuke spullen om je baksels mee in te pakken kosten per box maar 1,69! Echt belachelijk goedkoop dus! We <3 Action!
 
Oh! Bijna vergeten, deze box is er ook met een jampotjes thema!
 
Ik ben nog tot eind deze maand druk bezig met mijn school, daarna heb ik het weer wat minder druk en dus weer lekker veel tijd om te bloggen!
 
Liefs xo,
Lis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten