zondag 9 december 2012

TIP: Studs/Spikes om te rijgen.

Ik vertelde al eerder dat ik een bestelling bij een studs/spikes site gedaan had. Het leuke was dat ze daar ook spikes verkopen met een gaatje erin. Ze zijn bedoeld om bijvoorbeeld op kleding te naaien. Ik hou zelf heel erg veel van kralenarmbanden en draag ze ook dagelijks. Dus ik besloot deze spikes te bestellen om ze te gebruiken als kraaltje.





Bij www.gostuds.nl kocht ik mijn spikes. Ik ontving een zakje met daarin kleine spikes (LEES klein, want ze zijn echt heel klein) ze zijn 6mm. Er zitten er 50 in een zakje en het kostte me 2,99.





Er zijn ontzettend veel leuke armbanden te bedenken. Google bijvoorbeeld maar eens op spikes bracelet. Je krijgt super veel plaatjes van armbanden die zelf ook heel gemakkelijk te maken zijn.

Zelf koos ik ervoor om de mini spikes te combineren met skulls en houten kralen. Ik koos voor houten kralen omdat ik zelf veel armbandjes heb van hout en dit makkelijk matched bij mijn andere armbanden.

De skulls kun je ook online kopen:
www.kraaltjesvanrenate.nl
www.sillis.nl
Dit zijn bijvoorbeeld sites waar ik mijn skulls vandaan heb!

Als je opzoek bent naar de houten kralen, de kralen die je op de foto ziet komen van:
www.hoblit.nl

Veel succes en happy DIY'ing.
xo, Lis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten