woensdag 12 december 2012

Like a Sir. Studs&Snor.

 
Oke ik geef toe, tekenpoppen worden wel vaker gebruik om sieraden aan op te hangen. Maar niet op deze manier. En omdat ik echt een overload aan snorren heb gekocht ging ik opzoek naar een leuke nieuwe manier om sieraden op te bergen. Waar ik mn snorren bij kon gebruiken.

Wat heb je nodig?
-Om te beginnen een tekenpop natuurlijk. Die kun je bijvoorbeeld bij de Action kopen. Ik betaalde hier 1,99 voor.
-Snorren. Deze heb je vast al in eerder DIYs voorbij zien komen. 0.49 cent bij de Action voor 6 snorrren.
-Plakdiamandjes. 0.69 cent bij de Action.
-Watervaste stiften in zwart, blauw en rood.
-Studs. Mijn mini spikes komen van www.gostuds.nl
-Een potlood.
-Lijm



Wat moet je doen?
-Schets met je potlood de outfit op de tekenpop. Ik heb gekozen voor een SIR outfit en dus een tuxedo getekend.
-Als je klaar bent met het schetsen ga je aan de slag met de stiften. Kleur de outfit in en zorg dat je goed alle randjes meepakt. Ook de randjes die je niet ziet. Je zult de pop even alle kanten uit moeten laten buigen om alles goed mee te kunnen pakken.

Als je klaar bent met de outfit tekenen is het tijd om de diamandjes, de snorren en de spikes of studs erop te plakken.

Ik koos voor diamandjes die de knopen voorstellen van het jasje dat mijn pop aan heeft. In de gaatjes waar de schoeven zitten plakte ik ook een diamandjes. Die pasten echt perfect. ( Dit was trouwens echt per toeval ;) ). Aan de diamandjes zit al plak dus die hoef je niet te lijmen.
 
 
Ik koos voor de spikes op de schouders van de pop. Deze kun je met een klein beetje lijm erop plakken. Het handigste is als je op een oude krant bijvoorbeeld, een klein drupje lijm laat vallen waar je de spike even doorheen haalt.
 
Daarna gingen de spikes ook op de schoenen.
 
En ofcouse, last but not least ging de snor erop. Het handigste is als je met een mesje even een klein plekje uit de sticker snijd die op de plakrand zit. Zo heb je een klein plekje waar de plakrand onder zit. Dan kun je deze perfect op je pop plakken.
 
En klaar!
 






 


 Super leuk om je candycanes voor de kerst aan te hangen, je armbanden of ringen aan te hangen. Of misschien wel gewoon als hip decostuk in je kamer!

Liefs.
xo, Lis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten