zondag 16 december 2012

Darth Vader totebag. Studs/Sugar skull.

Ein-de-lijk. Mijn bestelde totebags zijn binnen gekomen met de post. Helaas zit er een verkeerde kleur bij. Echt balen. Maargoed, de naturel totebags waren wel goed dus daar kon ik vast mee aan de slag.

Ik hou van Star Wars. Serieus, ik kan het niet eens uitleggen waarom. Het is gewoon tof. Als klein meisje kreeg ik het al mee van thuis uit en ik heb het eigenlijk niet meer losgelaten.

 
Ik wilde eigenlijk een totebag met een sugar skull maken. Je kent het vast wel. Sugar skulls zie je veel in tattoos terug.

Ik vind ze zo ontzettend gaaf. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij verschillende plaatjes. Ik haal meestal mijn inspiratie gewoon van google af. Dus ook het idee voor de volgende totebag.

Ik kwam uit bij veel verschillende Star Wars sugar skulls. Als in Stormtroopers en Darth Vader.











Dus ik printte mijn plaatje en kon aan de slag.

Wat heb je nodig?
-Aller eerst een totebag natuurlijk!
-Een potlood.
-Textielstiften met zeker een zwarte stift erbij.
-Papier om in de tas te leggen. Dit is om doordrukken te voorkomen.
-Een plaatje van Darth Vader ofcourse!
-Een strijkijzer.

Extra:
-Studs, voor details.
-Een tang om de studs te bevestigen.



Haha ik zie nu pas dat ik mijn tenen ook op de foto gezet heb xD

Wat moet je doen?
-Ga aan de slag met het overtekenen van je afbeelding op de tas. Als je niet goed bent in uit de hand overtekenen kun je ook gebruik maken van carbonpapier. Je legt dit dan op de totebag, daar gaat je afbeelding weer overheen. Trek dan met een pen je afbeelding over en de afbeelding zal op je tas gedrukt worden.
-Als je klaar bent met het overtekenen leg je papier in je tas. Dit zorgt ervoor dat je geen vlekken op de achterkant van je tas krijgt.
-Inkleuren maar! Kleur je afbeelding in en trek de lijnen over.
-Klaar? Om ervoor te zorgen dat je afbeelding tegen water kan moet je de afbeelding fixeren. Dit is gewoon met een strijkijzer over de afbeelding heen gaan. Tip: Even een stukje keukenrol er tussen leggen zo krijg je geen vlekken op je strijkijzer.
-Details studden. Ik heb hier en daar gekozen om een ronde stud op de afbeelding te plaatsen :)

En klaar!

TIP: Totebags zijn open aan de bovenkant. Als je de totebag wilt gebruiken als tas waar ook waardevolle spullen in gaan als je mobiel, geld, sleutels en andere meuk kun je er voor kiezen om een drukkertje of rits erin te zetten :) Zo verlies je niets!





Liefs Lis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten