woensdag 26 december 2012

Cookies in a jar.

Het is zo leuk om verrast te worden! Met kerst heeft iedereen het druk en ook al zou je willen dat je bij veel mensen langs kan gaan, toch kan je niet iedereen zien. Ik ben echt ontzettend verwent deze kerst. Ik heb ontzetttend lieve cadeautjes gehad. En mijn BF Madelon had een lief DIY cadeautje bij de poort van mijn huis neergezet.


Ik kreeg deze super leuke 'Cookies in a Jar'. Ik hoor je denken, in die pot zitten toch helemaal geen koekjes? Het leuke is dat het een DIYcadeautje is. Je moet de koekjes nog zelf maken. Ik kreeg een glazen pot met daarin alles voor overheerlijke cranberry, witte chocolade koekjes. Met een persoonlijk kaartje eraan.

Ik wilde jullie dit leuke cadeau niet onthouden omdat Madelon mij vertelde hoe je dit kan maken besloot ik er toch even een berichtje over te schrijven.

Wat heb je nodig.
-Een glazen pot.
-Een koekjes recept.
-De 'droge' ingrediënten van je koekjes recept.
-Een printer met papier.
-Een leuk lintje.

Wat moet je doen?
-Ga opzoek naar een lekker koekjes recept. Deze vind je vaak in kookboeken, boodschappentijdschriften die je gratis in de supermarkt krijgt of op internet bijvoorbeeld.
-Doe de droge ingrediënten van het recept in laagjes in de pot, de laagjes vormen het leuke effect van dit cadeautje.
-Maak de pot dicht en ga aan de slag met het maken van een persoonlijk kaartje voor degene voor wie het cadeau is. Op mijn kaartje staat: 'Lis Cookies' Met een plaatje van een eenhoorn ( ik houd van eenhoorntjes) en 'nog toevoegen: 'Een ei en 100 gram boter.' Het tweede kaartje wat er aan hangt staat op hoe je de koekjes moet maken. Eigenlijk de korte versie van het recept.
-Knoop de kaartjes met een lintje aan de pot en...

Klaar is je schattige DIY give away!

Dankjewel Madelon voor dit awsome kerstcadeau!
Liefs Lis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten