woensdag 12 december 2012

Kerstwensjes. Candycanecards.

Het is weer de tijd van het sturen en geven van kerstkaarten aan je familie en vrienden. Omdat gewone kaartjes ook maar zo gewoon zijn probeer ik altijd wat leuks te verzinnen. Dit jaar ging ik voor de candycane kerstwensjes.


Wat heb je nodig?
-Candycanes. Ik kocht ze bij de Xenos en C1000. Bij de Xenos kocht ik aarbeien en kersen candycanes. Bij C1000 kocht ik pepermunt candycanes. De prijzen variƫren van 99 cent tot 1.99 dan heb je 12 tot 20 stuks.
-Kerstkaartjes. Bij de Big Bazar hebben ze kleine kerstkaartjes met een klein plakkertje op de achterkant. Deze kaartjes zijn eigenlijk voor op cadeautjes. Eigenlijk ook prima als mini kerstkaartjes. Ze zitten in pakken met 24 kaartjes.
-Lint in kerstkleuren. Ik heb gekozen voor rood, donker groen en donkerblauw.
-Een schaar.
-Een pen om de kaartjes te schrijven.

Wat moet je doen?
-Schrijf je kerstwens in de kaartjes. Verzin iets leuks, liefs, iets dat jou eigen maakt.
-Knip een stuk lint af en maak een mooie strik om je  candycane heen.
-Plak het mini kerstkaartje met je kerstwens op je candycane.



En klaar! Het uitdelen van je kerstwensen kan beginnen!

Liefs Lis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten