zaterdag 1 december 2012

5MinuteMeal. Pittige mediteraanse noodles. (vegetarisch)

 
Lazy Saturday it is. Geen zin om te koken en geen zin om wat te gaan halen. Dan maar iets maken met de spullen die je in huis hebt. Ik hou van lekkere 5 minute meals. Weinig moeite en toch een lekkere maaltijd. Ik blijf mezelf verbazen dat het zo gemakkelijk kan. Vandaag maakte ik de pittige mediteraanse noodles. Ik hou van pittig <3


Wat heb je nodig?

-Een potje Boursin Cuisine: Tomaat/Mediteraanse kruiden.
-Een half bakje champignons.
-Een pakje noodels.
-Een beetje sambal als je van pittig houd!







Wat moet je doen?
-Kook water in je waterkoker of in een pannetje.
-Maak de champigons schoon of was ze. Daarna snijd je ze in grote stukken. Ik heb er zelf voor gekozen om elke champignon door vier te snijden.
-Doe de champignons in de pan, dit gaat zonder boter. En doe er een flinke schep Boursin bij.
-Als het water gekookt is laat je de noodels er in wellen.
-Maak de champignons met de Boursin warm in de pan. Als je merkt dat dit warm begint te worden doe je er naar smaak sambal bij. Ik vind een flinke schep altijd heerlijk! Goed doorroeren.
-Giet nu het water van je noodles af en leg deze op een bord. Daar doe je het champignonnen mengsel over heen als dit goed warm is!

Eet smakelijk!
Liefs Lis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten