zondag 1 september 2013

Shoplog Flying Tiger Nederland.


Al eerder deze week liet ik weten via 'Comming up' dat ik een super leuke budgetstore ontdekt heb. Ik was in Eindhoven bij Lindy en daar kwam ik deze winkel tegen.
 
Flying Tiger *Klik*

Ik ben helemaal weg van deze winkel. Wat een super leuke spulletjes hebben ze daar zeg. Woonartikelen, keukenartikelen, schoolspullen en ga zo maar door.
 
Tiger is een Deens merk. Het is een merk dat haar spulletjes uit verschillende landen haalt. En verkoop in winkels in Denemarken maar ook in andere Europeese landen.

Het concept dat Tiger hanteerd is dat ze eenvoudige goederen van een goede kwaliteit voor kleine prijsjes verkopen. De bedoeling is dat de winkels eenvoudig zijn en dat ze producten eenvoudig te waarderen zijn.
En allemaal zo goedkoop dat ik wel alles zou willen hebben.
 
Ik zal jullie even laten zien wat ik deze keer kocht. Dan zijn jullie vast zo enthousiast als dat ik ben. IK WIL TERUG!

 
Vintage Camera schrijfblokje
Een klein schrijfblokje met daarin witte blaadjes. Super handig voor in je tas voor het geval dat.
2 Euro.

Dinosaurus pen.
Ik hou van deze pen, hoe geweldig is dit. Ik weet niet of het heel handig gaat zijn maar tof dat is het zeker!
1 Euro.

Houten snorrenstempels.
5 houten snorrenstempels in een houdertje en een inktkussentje erbij. Super hip. Ik denk dat ik deze ga gebruiken voor kaartjes aan cadeautjes, van die bruine cadeaulabels met een snorrenstempel erop. 
4 Euro.

Snorrenparaplu.
Een snorrenparaplu waar je lekker door naar buiten kan kijken terwijl je eronder wegkruipt voor de regen. Met een kusje als detail.
4 Euro.
 
Cavas tas.
Deze vind ik echt het allerleukste. Deze tas had ik ook niet gezien tot ik ging afrekenen. Deze tas hing bij de kassa. Lekker groot met een lang hengsel eraan.
2 Euro.
 
Snappen jullie waarom ik zo enthousiast ben. Flying Tiger zit trouwens niet alleen in Eindhoven hoor. De winkel heeft meerder stores door heel Nederland.
Haarlem
Almere
Leiden
Den Haag
Utrecht
Arnhem
Nijmegen
Eindhoven
 
Liefs Lis.


 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten