donderdag 19 september 2013

Inspiratie: Feathers and Spikes necklace


In een van mijn vorige berichten heb je kunnen lezen dat ik een bestelling bij GoStuds! Had geplaatst en daar een ketting mee gemaakt had. Ik had nog wat spikes over van die bestelling en besloot en andere ketting wat extra's te geven.

Van de week kocht ik deze ketting met veer bij de Action voor 0,99 cent. Ik vind het echt een leuke ketting maar ik wist nog niet zo goed waarbij of hoe ik 'm graag zou willen dragen. En of ik 'm wel wilde gaan dragen. Als ik dat niet zou doen dan zou ik deze ketting voor de hanger gebruiken. Later deze week bestelde ik spikes bij GoStuds! en maakte daar een ketting mee. Ik had er nog over en het leek mij wel tof om een paar spikes aan deze ketting  te maken. Dus dat deed ik.
De ketting geeft mij een beetje een indiaan achtig gevoel als ik er zo naar kijk. Wat vinden jullie?
Misschien heb je zelf ook nog wel een ketting liggen waar een leuke hanger aan zit waar je wat spikes bij kan hangen!
Liefs Lis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten