woensdag 18 september 2013

Geshopt: Van Haren Musthaves!

 


Ik ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met de winkel Van Haren. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet zo vaak wat gekocht. Maar de laatste tijd is dat aan het veranderen. In een maand tijd heb ik echt al drie super toffe items van de Van Haren geshopt! Dit wil ik graag met jullie delen!


 
Allereerst deze badass clutch! Deze zag ik aan het begin van augustus. Begin augustus had ik ook een feestje. Mijn lieve vriendinnen wisten dat ik deze clutch echt helemaal het einde vind omdat ze erbij waren toen ik hem voor t eerst zag. Met mijn feestje voor mijn afstuderen kreeg ik de clutch van hen. Dankjewel lieverds <3.
 
 
Het is een nep lederen clutch. Een is een soort gevlochten of geweven patroon. Met een super tof handvat in de vorm van een boksbeugel! Maar daar blijft het niet bij hoor...
 

 
Om het handvat zitten grote stenen. Het zijn plastic stenen maar toch. Het ziet er wel heel tof uit! Twee grote stenen aan de bovenkant en de zijkant zijn twee skulls!
 
 
Ik denk dat dit is wat de clutch voor mij zo tof maakt. Twee super toffe skulls met steentjes erin!
Deze clutch heeft trouwens ook nog een koord zodat je hem ook als schoudertasje kan gebruiken. Maar dat vind ik zelf niet zo handig!
 
17,90 - Van Haren
 
 
De week dat ik de clutch kreeg kocht ik ook een nieuwe portomonee want die van mij was echt aan vervanging toe. Ik ging voor dit zwarte exemplaar met studs op de bovenkant. Het zijn conestuds, dus studs met een platte bovenkant. Verder heeft de portomonee een goudkleurige rits en een hangertje.
 
 
Hij heeft ontzettend veel vakjes voor geld, kaartjes etc. En ook een vak in het midden met een rits erin voor kleingeld. Er zitten ook vakjes voor pasjes in. Dat is wel zo handig want ik heb altijd een stuk of 100 pasjes in mn portomonee zitten. *Ik ben vast niet de enige toch? Toch?*
 
12,90 - Van Haren.
 
 
Dan het item waar ik echt zo verschrikkelijk blij mee ben. Ik ben er zo blij mee. Deze prachtige zwarte loafers met zilver kleurige studs. Ik kocht ze gister bij de Van Haren in Duitsland. Het heet daar andersr maar ik heb bij god geen idee meer hoe ze 'm daar noemen.
 
Ik wilde echt al super lang loafers. Gewoon plain zwarte loafers vind ik stiekem een beetje oma schoenen haha. Maar deze niet, ik vind dat deze schoenen wel echt een edge hebben!
 
24,90 - Van Haren.
 
Kopen jullie vaker bij de Van Haren?
Liefs Lis.


 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten