woensdag 28 augustus 2013

Update: Cake Hunt! Ik kon ze niet weerstaan.

Gister schreef ik over mijn Cake Hunt waarin ik een nieuwe bakmix gespot en gekocht had. Ook vertelde ik dat ik graag met een reden bak en dat alle redenen een reden zijn om te bakken. Helaas kon ik mezelf niet langer bedwingen ook al had ik deze keer echt geen reden om te bakken.

Ik ben gevallen voor de Mini Cakes! En bakte ze zonder reden. Kijk snel hoe schattig deze Mini Cakes zijn.


Ik ga er geen heel lang artikel over schrijven maar ik wil graag de foto's even met jullie delen :)

Kijk even die verschikkelijk schattige cakevormpjes. Zo mini zo schattig. Links is vanille cake, midden is swirl cake en rechts is chocolade cake. Wachtend tot ze de oven in mogen.

Hier komen ze net uit de oven. Oh ze zien er zo lekker uit :)

En nog even een plaatje van de zijkant. Sorry voor de slechte kwaliteit. Mijn camera liet me even in de steek. Dus heb ik toch besloten foto's te maken met mijn mobiel.
En wat vinden jullie ervan?
Liefs Lis




Geen opmerkingen:

Een reactie posten