donderdag 29 augustus 2013

Nutella ijs 2.0


Nutella ijs. Zo verschikkelijk lekker. Weer een van de dingen die ik graag maak om welke reden dan ook. Het artikel met het nutella ijs recept dat ik in april online gezet heb is een van mijn meest bekeken artikelen geworden. Daarom besloot ik dat het tijd werd voor Nutella ijs 2.0


Als je het artikel over nutella ijs nog niet gelezen hebt, er nieuwsgierig naar bent of gewoon ijs wilt maken dan lees je hier hoe je dat kunt doen.

Samen met de moeder van een vriend van mij besloot ik om ijs te gaan maken voor haar verjaardag. We wilde graag nutella ijs maken want dat is haar favoriet. We besloten om deze ijs wat extra's mee te geven. We bedachten 3 varianten op het nutella ijs repect.

Voor al deze varianten gebruik je het nutella ijs recept dus gewoon als basis!

Nutella - Noten ijs.
Wij kozen voor walnoten en hazelnoten. Het beste kun je ze in stukjes hakken en onder je ijs mengen voordat je het in de vriezer zet. Daarnaast maakten wij een leuk patroontje met hele hazelnoten en walnoten boven op het ijs.

Nutella - Oreo ijs.
Jup het kan dus echt. Nutella en Oreo gaan prima samen. Breek Oreo koekjes in stukjes of hak ze in stukjes met een mes. Deze meng je ook gewoon door het ijs heen voor dat je het in de vriezer zet. Een paar hele Oreo's bovenop en het ziet er super uit!

Nutella - M&M ijs.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de andere twee varianten. M&M's in stukjes hakken en onder het ijs mengen voordat je het in de vriezer zet. M&M's bovenop in een partoontje en klaar!

Super makkelijk en super lekker!
Welke variant zouden jullie maken? Of heb je zelf een leuk idee?
Liefs Lis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten