dinsdag 5 maart 2013

Shoplogje DIY materialen online.

Tijd voor iets nieuws. Regelmatig als ik zelfgemaakte haarspeldjes, ringen, armbanden of kettingen draag krijg ik de vraag: 'Wat leuk! Waar heb je dat van?' Mijn reactie is dan altijd: 'Dat heb ik zelf gemaakt!' En je raad het al wat dan de volgende vraag is: 'Waar koop je dan zo'n spullen?'

Afgelopen donderdagavond plaatste ik een online bestelling bij Hoblit. Een kralen en sieraden winkel. Ik wil jullie graag laten zien wat ik daar gekocht heb.

Zoals jullie weten hebben we op onze blog een pagina met supplies. Ik wil jullie laten zien dat ik deze sites die hier staan zelf ook erg leuk vind.
 
Voordat ik aan mijn eerste shoplogje begin wil ik eerst even zeggen dat ik donderdagavond mijn bestelling plaatste rond een uur of 22.00. Zaterdagmiddag had ik mijn bestelling dus al in huis! Iets wat ik zelf heel fijn vind. Je bestelt wat en nog geen twee dagen later heb je het al thuis!

Dan kunnen we nu aan het shoplogje beginnen!


 
In mijn vorige artikel over spiked bobby pins verteld ik over bobby pins met een plakvlakje. Deze heb ik ook besteld omdat ik nog meer ideeën hier mee heb. Ik kocht twee zakjes. In een zakje zitten 10 bobby pins. Deze waren 0,97 cent per 10 stuks.
 

Ik kocht ook bloemen. Het zijn cabochonnetjes. Je kunt ze dus gebruiken om ergens op te plakken omdat ze een platte achterkant hebben. Denk bijvoorbeeld aan een hangertje, een ring of oorbelstekertjes. De bloemetjes zaten gemixt in een zakje. 20 bloemen in 5 kleuren. 4 van elke kleur. Ze kosten 1,95.


Daarnaast kocht ik ook deze haarkammetjes. Je kunt deze kammetjes zelf nog met iets versieren of beplakken. De kammetjes kosten 0,31 cent per stuk! Wat ik precies op deze kammetjes wil gaan plakken weet ik nog niet. Maar leuk zijn ze zeker!

Ik kocht ook deze containertjes met schroefdop. Ik weet nog niet precies wat ik er mee wil doen maar zoals je ziet heb ik ze nu met flatback pareltjes gevuld. Ik denk dat ze wel handig kunnen zijn als ik nog een lipscrub wil maken. Deze containertjes zijn 0,26 cent per stuk! Zonder de inhoud natuurlijk!

Ik kocht deze flatback pareltjes. Ze zijn in vier kleuren. Licht roze, lila, licht blauw en wit. Allemaal in parelmoer ofcourse! Deze zijn echt heel klein. Ik denk dat ik ze misschien wil gebruiken voor nailart. De flatback pareltjes worden verkocht per gram. In een gram zitten ongeveer 110 stuks. De prijs 0,36 cent.

Van de pareltjes kocht ik ook de grote variant. Deze hebben ook een platte achterkant. Deze worden verkocht per 50 stuks in gemixte kleuren. Voor 50 stuks betaal je 0,25 cent!


Ik vind ballchain kettingen erg mooi om een hanger aan te hangen. Ik kocht deze groene ballchain omdat ik ze niet zo vaak tegenkom in een andere kleur dan de basiskleuren. De ballchain is 50cm lang en kost 0,51 cent. Je moet wel opletten dat deze ballchains niet met een sluiting geleverd worden! Daar baalde ik zelf wel een beetje van want daar had ik dus niet op gelet. Gelukkig heb ik nog wel zo'n sluiting liggen.

Omdat mijn lijm bijna op is kocht ik ook een verpakking super glue. Waarom ook niet als het maar muurvast zit vind ik het geen probleem! Het is een secondenlijm van 3 gram. Deze lijm kost 1 euro!
 
Ik kocht nog meer maar dat kan ik helaas nog niet laten zien. Binnenkort heb ik een verjaardag waarvoor ik voor de jarige job graag zelf iets wil maken. Daarom kan ik het niet laten zien. Maar ik zal er wel een DIY over schrijven als het zo ver is! Eigenlijk is dit het leukste gedeelte van de bestelling dus houd ik jullie nog even in spanning!
 
Naast alle dingen die ik besteld hebt werd ik ook nog eens verrast. Toen ik mijn pakketje thuis ontving zat er iets bij wat ik niet besteld had namelijk het volgende...

Een extra zakje met daarin kraaltjes en een kaartje.

 
Het was een zakje met parelkraaltjes. Dat vond ik erg leuk want ik kon zien dat het bij mijn bestelling past! Daarnaast zat er ook een soort visitekaartje bij van Hoblit met daarop de boodschap: 'Dankjewel :)'. Echt super leuk dat ze de moeite nemen om zo'n extraatje erbij de doen!
 
Nu denk je misschien dat verzenden erg duur is maar een voordeel van deze webshop is dat ze verzendkosten per gewicht berekenen. Dus zelfs als je een kleine bestelling hebt betaal je niet super veel verzendkosten!
 
Ik hoop dat jullie mijn eerste shoplogje leuk hebben gevonden en dat ik jullie kennis heb kunnen laten maken met een site waar ik zelf graag DIYmaterialen bestel!
 
Liefs Melissa



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten