donderdag 14 februari 2013

Getipt! Max Make- up Caviaar Nails.

Caviar nails. Hot or Not? Je ziet het nu steeds meer. Maar de caviar van de meeste make- up merken is aan de prijzige kant. Max Make- up, het Action make- up huismerk, heeft ook een setje voor het maken van caviar nails. Tegen een goedkope prijs. Dus ik zeg het proberen waard!

Wat zijn caviar nails?
Simpel gezegt zijn caviar nails gelakte nagels met een soort kleine kraaltjes erop. Deze mini kraaltjes lijken een beetje op kaviaar. Vandaar dus caviar nails. ( Caption obvious right?).


Max Make- up heeft twee setjes. Een setje met zwarte kraaltjes erin en een setje met een regenboogmix van kraaltjes. In zo'n setje zitten ook nog een gewone nagellak en een top coat.
Hoe werkt het?
Lak je nagels met een kleur naar keuze. Je kunt natuurlijk ook gewoon een andere kleur nemen dan dat in het setje zit. Een kleurtje dat jij leuk vind. Laat je nagels drogen. Lak dan je nagels met de topcoat. Als de top coat nog nat is strooi je de kleine kraaltjes over je nagel heen. Laten drogen en klaar!
Deze setjes kun je bij de Action kopen voor 0,79 cent! Super goedkoop en dus het proberen zeker waard! Ik heb zelf ook beide setjes gekocht. Maar door alle stress rondom school heb ik mijn nagels een beetje verpest. Als mn nagels er weer mooi uitzien wil ik deze setjes zeker voor jullie gaan testen!
Liefs Melissa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten