vrijdag 26 oktober 2012

Marshmellow brownies.

Nou hier is 'die' dan. Mijn eerste blog bericht. Omdat Lindy en ik nog erg druk bezig zijn met het opzetten van onze blog en het bedenken van thema's en onderwerpen, wil ik toch graag vast een bericht posten.



Marshmellow brownies.




Wat heb je nodig:
-Bakmix voor brownies (bijvoorbeeld van Dokter Oetker of Home made.
-Cupcake topping 'Mini Marshmellows' van Dokter Oetker.
-Twee zakjes vannilesuiker.

TIP: Zelf kies ik vaak voor bakmixen waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Dit doe ik omdat ik dan wanneer ik zin heb meteen kan bakken en niet eerst naar de winkel hoef te gaan.

Wat moet je doen?
Doe de browniemix in een grote beslagkom. Voeg het water er aan toe ( de hoeveelheid staat op de verpakking vermeld). Ook de twee zakjes met vanillesuiker  gaan in de kom. Zorg dat je alles met een mixer, garde of lepel tot een gladde massa omroerd. Tot slot voeg je de mini marshmellows er aan toe. Deze roer je goed door het beslag heen.

Daarna gaat alles in de bakvorm. De bakvorm zit al in de verpakking erbij! Afbakken in de oven en laten afkoelen. En klaar zijn je marshmellow brownies!

Wat ook erg lekker is:
1) Verwissel de hoeveelheid water voor Dr pepper cola. En verwissel de vanillesuiker voor enkele druppeltjes kersensmaakstof. Deze smaakstoffen zijn vaak te verkrijgen in bakwinkels of toko's.

2)Verwissel de mini marshmellows voor een handje vol fijn gehakte walnoten of peccannoten.

Hebben jullie nog een goede tip voor lekkere brownies met een extra?

Liefs Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten