dinsdag 10 september 2013

Inspiratie: De Memory Box.


Tickets. Of te wel 'kaartjes'. Je koopt ze overal. Voor de trein * Ik ben niet zo hip dus gebruik mijn ov kaart eigenlijk nooit*, voor de bus, voor de bioscoop, voor een concert etc. Ik gooi ze eigenlijk nooit weg. Zonde vind ik het niet maar het heeft wat. Ze zitten in mijn portemonee en daar zitten ze wel goed. Weggooien dat gebeurd eigenlijk nooit. Ik kan niet zeggen waarom maar het gebeurd gewoon niet.

Memory Box.

Ik kocht een diepe fotolijst. Ik vind deze lijsten echt leuk. Je kunt er zelf echt leuke dingen in doen. Ze hoeven niet persee gebruikt te worden voor foto's. Eigenlijk kun je er onderhand wel een 3D schilderij in maken met wat jij leuk vind.
Ik heb er voor gekozen om een nieuw achtergrondje in de lijst te doen. Misschien komt deze je wel bekend voor. Weetje nog dat ik een DIY schreef over het maken van perkament? Als je graag wilt weten hoe je dat doet lees je hier *klik*  hoe je dat kun doen. En verder vulde ik de achtergrond op met de scrabble letters T I C K E T S. Daarna gingen al mijn kaartjes erin.
Deze lijst staat nu trots te zijn op mijn vensterbank.
Ik ben eens gaan nadenken over de eindloze mogelijkheden die je met deze lijsten hebt. Ik dacht ook aan grotere lijsten. Zo lijkt het me leuk om een grotere lijst op te vullen met bijvoorbeeld concertkaartjes.
Waar kan ik diepe fotolijsten mee vullen?
10  spontane ideeën
1. Barbieschoentjes
2. Zand en schelpen
3. Een 3D achtergrond met bijvoorbeeld hartjes
4. Een 3D achtergrond met een grote strik
5. Nepsneeuw en een ijsbeer of pinguin
6. Legoblokjes
7. Rozenblaadjes
8. Kauwgomballen
9. Kralen
10. Verzamelpoppetjes, denk aan kindereieren, verrassingseiren
Hopelijk heb ik jullie ook een beetje kunnen inspireren voor een eigen diepe fotolijst.
Waarmee zouden jullie je lijst vullen?
Liefs Lis.

1 opmerking:

  1. Hallo, Ik ben opzoek naar een 3d lijst van 2 cm diep. Is deze dat ook? En zo ja, waar heb je die dan gekocht?
    Met vriendelijke groet,
    Lex

    BeantwoordenVerwijderen