zondag 15 september 2013

Abbytales

Abbytales... Abby, een lief, inmiddels niet meer zo klein, bolletje die mijn leven opvrolijkt met haar streken en kopjes...

Abby is mijn poes, inmiddels bijna anderhalf jaar oud. Toen ze drie maanden was hebben we haar uit het asiel gered. Ik zal nooit vergeten hoe direct ze me opviel. Daar lag ze, slapend op een krabpaal, tussen een hele kudde andere enthousiaste kittens. Ze trok meteen mijn aandacht, die lieve kleine snurkerd.

Regelmatig zal ik kleine updates gaan posten over Abby en de avonturen die we samen meemaken, Abbytales.

Hieronder een klein voorstelrondje:

Naam: Abby
Geboren op: 23 maart 2012
Geslacht: vrouwtje
Ras: Europese korthaar, schildpadje met witte vlekjes

Bijzonder: heeft witte sokjes aan en een wit puntje op haar staart
Houdt van: eigenwijs zijn, miauwen en speelgoed muizen vangen

Abby is een jager, maar speelt alleen met haar 'vangst' en snuffelt er graag aan. Zo tikt ze op spinnen met haar pootje en ruikt ze graag aan mieren.
Ze is ontzettend fan van kaas en ontbijt graag op tafel met mij. Eraf zetten helpt niet hihi, ze komt gewoon weer terug.
Abby vind snoepjes erg jummie, maar aioli en olijven vind ze lekker om aan te likken (kwamen we per ongelijk achter whoopsie)..

Tot snel!

Liefs,
Abby & Lindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten