dinsdag 27 augustus 2013

Cake Hunt!

Okay, ik geef het toe! Het heeft toch nog iets langer geduurd voordat ik weer een artikel kon schrijven. Soms gaan dingen niet zoals je het graag wilt. Maar ik wil het bloggen weer heel graag oppakken.

Cake Hunt!
Jullie weten inmiddels dat ik echt een mini verslaving heb als het gaat om bakken. Alles wat ook maar een reden kan zijn om te bakken grijp ik aan. Bij elke verjaardag duw ik een plaat cupcakes in de jarige zijn handen, bij elk etentje met vrienden gaat er wel weer een schaal vol lekkers mee. Ik kan het zo gek niet verzinnen, alles is een reden voor baksels!

Zo, vandaag ging ik even naar het centrum toe om daar wat dingen te regelen voor mijn werk. Het ging allemaal niet zoals ik het  graag wilde. Omdat ik er van baalde ging ik de AH even binnen om een broodje te halen. En daar zag ik deze prachtige pareltjes staan!

Jullie kennen het merk Home Made vast wel, ze hebben echt van alles. Maar voornamelijk bakmixen waar je alleen water bij hoeft te doen en dan al de lekkerste creaties maakt!


Home Made - Mini Cakes.
Deze had ik echt nog nooit gezien. Een bakmix met twee verschillende cake smaken. Naturel en chocoladecake. Maar niet zomaar een cake zoals een standaard cake. Nope dit is zo tof er zitten miniatuur cakevormpjes in. Nee, geen cupcake vormpjes maar mini kartonnen cakevormen. Rechthoekig. Hoe verschrikkelijk schattig is dat!
 
Ik zal jullie meteen mijn bakgeheim verklappen... Een of twee zakjes vanille suiker doet echt wonderen onder naturel cake <3.
 
Maar naast dat ik deze super schattige mini cakes tegen kwam zag ik ook nog een ander product dat ik nog niet kende.
 
Home Made - High Tea.
That's right. Een complete set voor high tea! Wat wil ik nu nog meer. Een set waarin bakmix voor cupcakes, een mini brownie en scones zit. Een pakje en je hebt gewoon een high tea klaar! Hoe tof is dat! 
 
Ik zal jullie ook meteen een super lekker tip voor brownies meegeven. Doe eens onder je brownie mix mini marshmellows! Dat is zo lekker! Nom!
 
Ik ben verschrikkelijk enthousiast over deze producten en ik zal echt wel een reden zoeken om deze pakken zo snel mogelijk te gebruiken. En handig om te weten. Deze pakken kosten 2,49 per stuk!
 
Liefs Lis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten